COMUNITAT DE PROPIETARIS

L'objectiu del nostre departament és aconseguir una gestió àgil i eficaç de la seva Comunitat de Propietaris, oferint confiança i seguretat.
- Legalizació de llibres d' actes i constitució de Comunitat de Propietaris.
- Assessorament en matèria de Divisió Horitzontal, Comunitat de Propietaris i Administració de Finques urbanes.
- Assessorament en l’assegurança comunitària i individual dels propietaris.
- Assessorament en la contractació de proveïdors, amb la fi d’obtenir un bon servei.
- Organització, convocatòries, i assistència en les Juntes Ordinàries i Extraordinàries i la redacció de les corresponents actes.
- Gestió de pagament de factures referents a la Comunitat.
- Gestió de cobrament de les quotes als propietaris de la Comunitat.
- Repartiment de despeses, tancament de comptes anuals i pressupostos anuals de despeses i ingressos
- Gestió dels serveis a realitzar per els proveïdors i control del manteniment del edifici.
- Gestions bancàries i amb l’Administració pública.